در زمان ثبت نام شماره موبایل وارده توسط شما به عنوان کلمه عبور در نظر گرفته شده است

« قوانین و مقررات کیش برگ »

قوانین و مقررات کیش برگ

 

قوانین و مقررات کیش برگ

 

⚜ کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خرید از سایت کیش برگ را دارند، باید تمامی مفاد قوانین و مقررات کیش برگ که در ذیل آورده شده را بصورت دقیق و کامل مطالعه  و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کیش برگ نماید.

⚜ لذا عضویت در سایت کیش برگ به منزله قبول و پذیرش کلیه قوانین و مقررات ذیل بوده و خلاف آن به هیچ وجه پذیرفته نبوده و قابل استماع نمی باشد.

قوانین و مقررات کیش برگ 

ماده ۱) عضویت در سایت کیش برگ رایگان می باشد.

ماده ۲) فقط اشخاص حقیقی حق عضویت در سایت را دارند.

ماده ۳) هر شخص مجاز به داشتن فقط یک حساب کاربری در کیش‌برگ می باشد.

ماده ۴) افراد بالای ۱۸ سال حق عضویت و انجام خرید از سایت کیش برگ را دارند.

ماده ۵) عضویت افراد ۱۵ تا ۱۸ سال فقط با اجازه ولی و یا قیّم قانونی معتبر بوده و افراد کمتر از ۱۵ سال حق عضویت در سایت کیش برگ را ندارند.

ماده ۶) از آنجا که اطلاعات خرید کاربران در صفحه « کیش برگ های من » قابل چاپ و رویت است، لذا مسئولیت حفظ و نگهداری آن بر عهده کاربران محترم بوده و کیش برگ هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

ماده ۷) جهت حفظ امنیت کیش برگ های خریداری شده توسط مشتریان، کیش برگ فقط « شماره کیش برگ فاکتور خرید »  را به موبایل مشتریان پیامک می کند و « رمز کیش برگ فاکتور خرید » پیامک نمی شود.

ماده ۸) با توجه به اینکه برای بازیابی رمز عبور، کلیه اطلاعات به ایمیل و شماره موبایل درج شده کاربر در هنگام ثبت نام ارسال میگردد، مسئولیت ورود صحیح اطلاعات کاربر در هنگام ثبت نام بر عهده ایشان می باشد.

ماده ۹) اظهارات خلاف واقع و کامنت های سیاسی کاربر در تالار گفتگو و… که مصداق عمل مجرمانه را به همراه داشته باشد، باعث اخراج کاربر و عدم استرداد وجه واریزی می شود.

 

⚜ جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی شرکت فاوا بازار کیش تماس حاصل فرمایید.